fredag 21 augusti 2020

Rifa medlemmar

Ri-Fa är en stockholms baserad grupp med från början tre medlemmar. Som bland annat är med på Ri-Fa at the movies mixtape serien dem släpper. Vi har drygt 5medlemmar över hela Sverige som drivs av föreningar, kooperativ, stiftelser och aktiebolag.


Välkommen till Forrest Blunt! Sebbe Staxx (Kartellen) vs Shazaam ( Ri-Fa ) Basementality. Ett mycket bra avsnitt (se det här) som konstaterade att svensk hiphop aldrig varit hetare än nu. Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on.


This video is unavailable. View the profiles of people named RI FA. Ni som je medlemmar åp x3m-communityn har läge ti understöd nu! Logg in å röst åp 1G3B å Kouzin Bedlam!


Vi diilar som bäst om na keikkor i vår, men ja våg itt säj naa än inan allt je klart! Ofri tomt i stad m. Förberedelsearbetet 154. Ska resa ikväll och skulle ta fram passet nu som var helt felfritt igår och så hittade jag inte mitt vanliga legg när jag skulle till banken idag så jag tog passet istället och på något vänster har jag lyckats göra en spricka i det och med de nya reglerna hur kommer det gå? Finns inte något sådant tillgängligt kan de, om de inte är eller kan vara medlemmar i en arbetslöshetskassa eller inte uppfyller villkoren för rätt till arbetslöshetsersättning, komma att ställas utan ersättning från såväl socialförsäkringen som arbetslöshetsförsäkringen.


Shazaam – John Landenfelt – är en av Sveriges bästa battlerappare, har tidigare rappat under aliaset Beväpnad Tjockis och är en del av Ri-Fa. EP:n med samma namn. Det är lekfullt, glatt och sätter sig direkt. Och Johs härligt småländska r ger låten ännu mer charm.


Hejsan alla flashbackare! Nu är det så att jag är i Brighton och har varit här i 5mån. Men problemet är nu när jag ska hem, jag har av misstag tvättat mitt pass (det hände dock i Sverige). Sedan dess har bandet bytt ut några medlemmar och turnerat världen runt. Men för några veckor sedan dök så en ny singel upp – den pampiga balladen ”The Way”.


Det här är en pampig 80-tals-historia som jag mer än gärna skulle dansa tryckare till. Suzan Amir Karim är även skriven här. Abdul Basit har inga bolagsengagemang.


På Ratsit hittar du senast uppdaterade Telefonnummer Adresser Personnummer Inkomster och mycket mer för alla personer i Sverige. Veckans aktuella mpWhoa är lite av en introduktion till squaden. Medverkar på låten gör Sam-E, Flame, Alibi och Jay-Json.


Produktionen står Sam-E för. Möjlighet att kommentera låten får du genom att klicka här. Har du Nyhedskiosken installeret? Klik på ”ÅBN” i toppen og læs videre.


Eller læs nyeste udgave her. Ri-Fa Madness hade ju också en blandning låtar men lutade sig ändå åt hållet för att vara en temaskiva. Mixtapesen kommer vara mer spritt material, sololåtar och enstaka verser kommer dyka upp och vad som helst som är tööng.


Lil star är en ung kille på 16- år som är med i några av kartellen låtarna. Shazaam eller John Landenfelt som han heter i passet var ordinarie gäst i Gatuslang avsnitt 15. Han är för bra för att vara bara med oss. Nu är han på gång igen och hörde av sig till Gatuslang i och med hans serie “ Shazaam freestyles” där han i videor utsätter sig för utmaningar i genren improviserad rap.


Rifa medlemmar

IGår blev de inte mycke bloggning kan ja då lova. Hann inte uppdatera innan jag drog te Caisa me massa mys folk. Sov där också så jag har inte hunnit uppdatera idag heller.


Alla medlemmar önskas God Jul och Gott Nytt År. An icon used to represent a menu that can be toggled by interacting with this icon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.