måndag 10 december 2018

Displayport kabel

Displayport kabel

Fri frakt vid köp över 3kr! Nordens bredaste sortiment av tillbehör till hemelektronik, köp idag! Passa på att fynda redan idag! Spana in våra nyheter här. Beställ enkelt online!


Produkter i begränsat antal. Till riktigt bra priser. Stort utbud av displayport- kabel från marknadens största tillverkare. Låga priser Öppet köp dagar Snabba leveranser - Köp online eller i butik! Välj bland olika modeller, färger och längder där alla ger hög kvalitetsupplösning.


Det enda som skiljer sig i mellan dom kontakterna är storleken. Så i teorin kan du ta vilken kabel som helst som är under meter lång. Med den här smidiga kabeln från Valueline kan du enkelt ansluta din dator till en extern bildskärm.


Displayport kabel

Denna standard är framtagen av VESA och stöds bland annat av Apple , ATI , Dell , Hewlett-Packard och Eizo. DisplayPort- kabel. Jag mätte upp min kabel och mycket riktigt var den felkopplad. I praktiken så brukar dock DP kunna vara lite petig med kabel i vissa grafikkort-skärm kombinationer, men för det mesta fungerar det.


Kabeln jag har är denna mDP-DP från KjellCo. Eftersom min kabel är över ett år gammal och jag inte har kvar något kvitto kunde jag inte gå tillbaka med den, så jag gav mig på en McGyver-lösning. Köpte ett gainward gtx5kort tror ja de hette, försökte stoppa in min hdmi kabel men icke, så jag såg att de fanns ett hål displayport vad är detta. HDMI-kabel för snabb bildöverföring.


Displayport kabel

Hos NetOnNet hittar du HDMI- kablar i olika längder och färger. Samtliga kablar i sortimentet är av hög kvalitet och noggrant testade, vilket gör att du alltid får optimal bildkvalitet på skärmen. Prokor rätt kablar när du behöver dem.


Med andre ord er displayport kablet fremtidens kabel. För anslutning av monitorer, datorer, projektorer eller grafikkort. Flera längder finns! Guldplätterad för bättre signal! Att köpa en bildskärmskabel kan vara lättare sagt än gjort.


Så länge vi körde den medföljande kabeln tuffade skärmen på i 1Hz utan att bråka. Kablar , adapters och andra praktiska lösningar för anslutning av datorer, nätverk, skärmar och andra datorprodukter. Billiga kablar för TV och bild med hög kvalitet. Välj HDMI- kabel , HDMI-adapter, HDMI-förlängning, antennkabel och mycket mer i vårt breda sortiment.


Köpte en konverteringskabel (Deltaco) och provade. Upptäckte att det stod Source på DP-kontakten så jag googlade och det verkar vara så att dessa kablar är enkelriktade, trots att varken tillverkaren. Enkel anslutning Kontakten är supersmidig och man slipper skruva svåra monteringsskruvar vid anslutning.


Välj utförande på kabeln efter vilken kontakttyp som behövs och upplösningen som skärmen ska visa. Med en displayport har man möjligheten att överföra ens bild och ljud från dator in till din TV exempelvis. Det blir enklare att se filmer genom TV:n utan att bränna ut dem på DVD.


Källan kan vara PC, surfplatta, BluRay-spelare etc. Ca meters längd. Bulkförpackad nyvara. Ospecificerad tillverkare. Utseendet stämmer inte nödvändigtvis exakt med bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.